Kje so ključi?

26.09.2022

V predalih, v žepih zaposlenih, klasičnih omaricah pri vratarju... dobili smo različne odgovore na vprašanje, kje podjetja hranijo ključe objektov, prostorov in strojev. Vsem pa je skupno to, da v istem trenutku niso znali locirati vseh ključev oz. so za to potrebovali kar nekaj časa.

Pa začnimo pred domačim pragom. Smo manjše podjetje s pisarnami, skladiščnimi in servisnimi prostori. Imamo nekaj službenih avtomobilov, poštni nabiralnik na ključ, plinsko omarico na ključ itd. Vse skupaj se nabere kar nekaj ključev in organizacija le teh je tudi pri nas, šepala.

 

Najprej, predal NI najboljša rešitev za hrambo ključev:

  • Ni pregleda nad stanjem
  • Ni sledljivosti
  •  Ključi so prosto dostopni vsem
  •  Poraba časa pri iskanju pravega ključa je velika
  •  Izdelava duplikatov izgubljenih ključev je draga

 

Prav tako shranjevanje v sefu NI prava rešitev:

  •  Omejen dostop v primeru, da ni odgovorne osebe za izdajo ključev
  •  Omejen dostop v primeru nuje
  •  Ni sledljivosti
  •  Ni pregleda nad stanjem

Posamezniki odgovorni za npr. skladiščne prostore, službena vozila, pošto so v času dopustov, nepredvidenih situacij lahko odstotni in v primeru, da nosijo ključe s seboj, pride do omejenega poslovanja podjetja. Izdelava duplikatov za vsakega zaposlenega pa je draga in nesmiselna.


Klasična omarica je preglednejša od predala, vendar gre tukaj izključno za shranjevanje ključev z različnimi fizičnimi in varnostnimi funkcijami, odvisno od kakovosti in izdelave omarice. Če izberete klasično omarico za ključe, le te uporabniki prevzamejo, vendar ne veste, kdo je prevzel kateri ključ in kdaj. Reševanje oz. organizacija z uporabo Excel tabele je zamudna in zelo hitro pride do napak pri napačnih vnosih ali izbrisih.

Primer izdaje ključa za sejno sobo oz. službeni avtomobil v enem izmed slovenskih podjetij.
1. Zaposleni rezervira sejno sobo/službeni avtomobil za določen termin preko maila, dobi odobritev.
2. Na dan predvidene uporabe, se zglasi pri vratarju in le ta preveri v mailih za katero sejno sobo/avtomobil je zaposleni dobil odobritev.
3. Vratar poišče pravi ključ in si v tabelo zabeleži komu ga je izdal na podlagi katere odobritve in kdaj.
4. Po končani uporabi, zaposleni vrne ključ vratarju, le ta pa si ponovno zabeleži, kdaj in kdo je ključ vrnil.
5. Vratar ključ vrne v predal/omarico s ključi.

Če odmislimo čas, ki je bil potreben, da je zaposleni posredoval mail odgovorni osebi, da je le ta odobrila zahtevo in posredovala mail tako zaposlenemu kot vratarski službi je sam postopek izdaje ključa trajal cca 10-15 minut, odvisno od zasedenosti in gneče pri vratarju.

DIGITALNA OMARICA ZA KLJUČE
Digitalne omarice za ključe lahko obvladujejo večje število ključev. Programska oprema beleži vsako registracijo uporabnika.
Na voljo so kartice, čipi, ki omogočajo dostop do omarice. Dostope upravlja administrator preko oblaka.
Ko je ključ prevzet, sistem zabeleži kdo je prevzel kateri ključ in ob kateri uri. Sistem vedno zagotavlja popoln nadzor in sledljivost uporabe posameznega ključa. Ko se ključ vrne v omarico, sistem ponovno zabeleži kdo, kdaj in kateri ključ se je vrnil na svojo pozicijo.


Pametna omarica za ključe Masterkey omogoča:

  •  Varno hrambo vseh ključev na enem mestu
  •  Osebno prijavo za prevzem ključev s popolno sledljivostjo
  •  Popoln nadzor stanja in sledljivosti s pomočjo spletne aplikacije MeddiZentral
  •  Obveščanje ( v primeru, da ključi niso vrnjeni do dogovorjenega časa, se sproži alarm, ki vas obvesti o neskladju)
  •  Odgovornost (vsak uporabnik je 100% odgovoren za ključe ali opremo, ki mu je bila dodeljena)
  •  Enostavno uporabo in cenovno ugodnejšo rešitev v primerjavi s konkurenco.

 

Zavedamo se, da je vaš čas dragocen, prav tako pa je skrb in hramba ključev izrednega pomena za varnost, organiziranost in učinkovito delovanje vsake organizacije.
Pri izbiri pravega sistema za hrambo ključev si odgovorite na nekaj preprostih vprašanj.
1. Kje hranite ključe in kdo lahko do njih dostopa?
2. Kako hitro lahko pridete do pravega ključa v nujnih primerih ( požar, poplava, naravne nesreče)
3. Kako vzdrževalci, čistilni servisi in drugo zunanje osebje dostopa do vaših prostorov, naprav?
4. Kako ugotovite, kdo je imel zadnji v uporabi ključ, ki se je potem izgubil?
5. Koliko časa porabite za izdajo, prevzem in iskanje posameznega ključa na dnevni ravni?
6. Kako zagotavljate varnostne protokole znotraj podjetja?

Ni pomembno ali imate v podjetju 20 ali 200 ključev ... V vsakem primeru vam pametna omarica za ključe omogoča varno hrambo, pregled in sledljivost ter hitro izdajo in vračila ključev.

Več o pametni omarici Masterkey si lahko preberete tukaj:  Masterkey

 

Povpraševanje

Vaše osebne podatke potrebujemo za namen posredovanja ponudbe in za lažjo komunikacijo z vami.

    1. Biroform dns d.o.o. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.

Priporočeni produkti

  • Pametna omarica za ključe

    MASTERKEY™ - pametna omarica za ključe je popolna rešitev za hrambo vaših ključev.

    Ves čas, od prevzema do vrnitve, omogoča popoln pregled in nadzor nad vsemi ključi.

    Način rokovanja:

    Uporabnik izvede identifikacijo. Pozicije ključev, ki jih lahko uporabnik vzame, so svetlobno označene z  LED lučko. Magnetni konektor registrira vse dvige ključev, zato vam ključev ni potrebno pritrjevati. V kolikor lučka sveti je uporabniku dovoljeno vzeti določen ključ ali ključe, če sveti več lučk.

    V primeru, da uporabnik vzame ključ, ki ga ne bi smel, se aktivira zvočni alarm in napaka se prijavi v sistem.

     

    Več o produktu »